Одного ранку Ви приходите на роботу, заварюєте чашечку кави, до Вас в кабінет заходить співробітник і говорить “Я звільняюсь”. Як грім серед ясного неба. В голові відразу крутяться думки “Як і де знайти заміну? Скільки це коштуватиме? Скільки часу на це піде?”. Страшний сон кожного роботодавця.

Цей момент 100% переживають всі власники бізнесів. І добре, якщо в компанії є HR-відділ, що займається цим питанням. Але не всі можуть дозволити собі таку розкіш.

У інших роботодавців є 2 варіанти:

  • Звернутися до рекрутингової компанії і довірити цю справу професіоналам.
  • Зайнятися пошуками кандидата самостійно.

    Якщо ж Ви обрали 2 варіант і все ж таки стали на цю тернисту доріжку, дамо Вам декілька порад, як не застрягнути в потоці резюме і знайти “свою людину”.

    • Почніть зі своїх знайомих. Запитайте, чи можуть вони порадити когось на потрібну вакансію. Можливо, вони і допоможуть вам знайти саме ту людину. Якщо Вам повезло і така все-таки знайшлася - вітаємо, Ви зекономили свої гроші та час.
    • Складіть лист цілей. Ви повинні чітко розуміти, які завдання повинен вирішувати новий співробітник, які результати Ви від нього очікуєте і якими компетенціями він має володіти. 
    • Не поспішайте закрити вакансію, шукайте спеціаліста, який зможе посилити вашу команду. Тому на кожного кандидата дивіться через призму: як він зможе підсилити команду і як впишеться в неї.
    • Будьте готові відпустити кандидата, можливо, ви йому не підходите.
    • Не соромтеся задавати питання про факапи.
    • Перед інтерв’ю підготуйтеся та перегляньте соцмережі кандидата. Вони можуть сказати про нього набагато більше, ніж резюме).
    • Складіть собі чек-лист з тезами / планом бесіди, який допоможе вам обговорити всі питання за відведений час.
    • Підготуйте коротку презентацію вашої команди / відділу: чим ви займаєтеся, які завдання вирішуєте, як влаштовані процеси і які відносини у вас в команді.

       

      Шукайте та наймайте людей, а не резюме. Нехай щастить)